En del

Stockholm är fint idag. Solen lyser och det är sådär lagom bitande i kinderna. Lina fixade kaffe imorse, vilket hon vet drar mina smilgropar uppåt. Jag njöt ordentligt och extra länge av det väldoftande och varma i koppen. Sedan begav jag mig till jobbet, Lina somnade om. På väg till jobbet lyssnade jag en sväng på Winnerbäck, det liksom kryddade stämningen lite extra. Det har varit mycket bra musik senaste dagarna. I lördags var vi list-inbjudna till en spelning med Salem Al Fakirs band på Mosebacke, i söndags blev jag inbjuden till Kent-spelningen på Annexet och idag ska jag och tre vänner skratta så vi förhoppningsvis viker oss på mitten. Kvarteret Skatan på Rival blev jag erbjuden biljetter till av en snäll person som sköter ljuset under föreställningen. Stockholm är bra. Igår, med utsikt över Gamla stan tillsammans med en "wildberry mojito" kändes det bra, mycket bra.
Imorgon drar jag till Falun för att fira en 25-åring och för att umgås. Men först arbete idag.

Take Care.
Malin


Piteå i vintras.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag längtar tills imorgon! DU ÄR LEVER JU LYX LIV i Sthlm, vill också!!!!!

2010-03-04 @ 17:17:44
Postat av: nikolina

du verkar ha det fullt upp i sthlm.

2010-03-14 @ 16:07:41
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0