Till tonerna från Tingsek

Jag hade önskat att jag hade ett par bilder att publicera här på bloggen ikväll, men icke. Det är -28 grader ute och jag vistas inte ute mer än det absolut nödvändigaste, det vill säga till och från skolan. Det är fruktansvärt kallt, att till och med ögonfransarna fryser och blir vita. När jag gick hem från skolan idag tänkte jag på hur gärna jag hade velat ta några foton, för det är otroligt vackert. Helt orange himmel och snön ligger kristallklar. Kanske imorgon, men lovar inget.

Det var ovant att promenera till skolan imorse, 09:00 skulle vår kultur/sport grupp ha möte. Sedan fortsatte dagen i högt tempo, fram till 18:00, då ett två timmars program var klart. Även imorgon kommer dagen se likadan ut. Ni borde lyssna på vårt program Paus. Imorgon kommer det att handla om handikappidrott (med gäst) och sedan programmet Idol (med gäst). Jag är programledare och ska försöka hålla en någorlunda status. Du kan lyssna via webben: www.pitefm.se , vore jättekul att höra din åsikt!

Igår värmde jag mig med ett bubbelbad, likaså blir det idag. Väskorna är nästintill orörda, men uppackningen får vänta tills imorgon. Jag fryser mest.



Sov gott!
/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0