Packa, packa om, packa ur, packa.

Imorgon (idag) bär det av. Till Stockholm. Till praktikplats. Jag kunde varit ute i god tid, vilket jag hade tänkt. Planerat packningen, städat ordentligt och så vidare...men vad har hänt. Jo, här sitter jag 00:33, bussen till flygplatsen går 08:50 imorgon och jag har fortfarande inte städat. Packandet tyckte jag gick bra, till NU. Det är nästintill omöjligt att tro att högen av kläder och annat kraffs som befinner sig i väskan ska få plats, att det ska gå att stänga väskan. Och då börjar alltså steg 2, packa om. Precis vad jag kände för. Vad fasen ska jag plocka ur? Vad ska inte få följa med? Och ja, jag vet jag ska till huvudstaden, jag kan handla det jag kan behöva där..bla bla. Men jag kan inte åka tomhänt, jag är INTE miljonär.

Jag hade tänkt dessutom att skriva en "att-göra-lista-när-jag-är-i-Stockholm-i-tio-veckor", har den blivit av? Nej. Men jag lovar er en sådan om jag finner internetanslutning i helgen. Det ska bli spännande med Stockholm, men kan inte låta bli att vara lite små nojjig. Inte över att bo där ett tag, utan mer för hela situationen. Utföra ett jobb på bästa sätt, samtidigt som man bor i en resväska. Rörigt och inte sina egna prylar, men det ska nog gå bra.

Nu måste jag packa om innan jag somnar.



/ Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla vacker, min vän.



Puss Fatme

2010-01-16 @ 14:56:12
URL: http://ordsomskrivs.wordpress@com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0