Just let it break.

Dag två av radiosändningarna i kursen sport & kulturjournalistik är över och jag tycker det gick helt okej. Nu är det fredag kväll och jag har precis ätit middag (yougurt+musli+macka+kaffe), tragiskt jag vet men var så trött och behövde snabb energi. 9-18 på skolan är lång tid, två av dem dessutom under full koncentration i studion.

Ikväll blir det vin och sällskap som står på schemat, mycket trevligt. Mindre trevligt var det när jag promenerade till skolan imorse, -28 och inte ens med termobyxor är man varm. Dessutom förvandlas man till någon sorts vit figur (mössan man ser delar av på kortet har min sambo Sara designat åt mig), men det var vackert längst vägarna, som så ofta.





Kvällens låt: Fall Hard - Shout out Louds


/ Malin

Kommentarer
Postat av: Vickan

Seriöst! Har du frost i ögonfransarna?! :O

2010-01-12 @ 19:21:18
URL: http://www.vibbkalmar.se/bloggar/ignore-it/
Postat av: Malin

Haha , JA! :)

2010-01-13 @ 17:03:46
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0