In a telescope lens, and when all you want is friends

Imorgon är sista "heldagen" kvar på västkusten innan jag bär mina troligtvis för många och för tunga väskor till centralen i Göteborg och hoppar på det ocharmiga nattåget till Norrland. När jag åkte detta tåg de första gångerna innebar det en viss charm, det för det inte längre. Inte ett dugg inbjudande, bara trångt och eländigt. Dock finns det ingen möjlighet för mig att flyga, tyvärr. Mitt bagage är för tungt för det, plus att flygbiljetten i de allra flest fall är dyrare. Jag ska tillbringa morgondagen med en förmiddagskaffe hos min polare Per, som jag inte träffat på länge. Sedan blir det att göra ett försök med packningen för att på eftermiddagen åka in till Göteborg och hälsa på moster. Helst skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet av stress...

/ Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0