Tillstånd

Min kropp är i ett rastlöst tillstånd. Som att vara kär - fast verkligen tvärtom. Är det snön som gör någonting med oss? Dagarna består av jobb, lunch och OS. Typ så. Och en stor dos äckligt Internet. Och folk som är missnöjda och nöjda för den delen. De människorna är nästan äckligare än Internet. Fast det handlar nog om avundsjuka. Eller typ något liknande som folk drabbas av när det är kallt och snöflingorna är i samma storlek som pingisbollarna som gubbarna i idrottshallen spelar över det halvtaskiga bordet som de fick efter att 15-års killarna hade tröttnat på det. Stockholm gör mig desperat, desperat över att vilja ha mer. Lite bättre. Här dricker folk alkohol fast de inte vill och dricker kaffe som de inte tycker om. Sedan använder självklart herrarna de snyggaste kängorna för att jag ska dö litegrann, varje morgon i tunnelbanan. Äckligt. Och jag är svartsjuk på tjejen som helt uppenbart tillhör killen i kängorna.

Allt är uppgjort. Snön också.
Och jag är ganska desperat. Och hungrig.


/ Malin

Kommentarer
Postat av: Fanny

Malin, vad gör du på fredag? :)

2010-02-22 @ 22:43:59
URL: http://fannychristine.blogspot.com
Postat av: Fanny

Jag tänkte komma och hälsa på dig :D Ska på spa på lördag och sova hos min morbror på fredag så jag tänkte höra om du har lust och tid med en lunch/fika/shoppingrunda/catsh up på fredag dag? :)

2010-02-23 @ 21:03:36
URL: http://fannychristine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0