That is true love


P3 Guld: Staygold, Robyn, Spank Rock & Damien Adore - Backseat

Jag har befunnit mig i någon slags bloggdvala det sista. Men nog om det, nu kommer i alla fall ett inlägg. Tillbringar helgen med slutet av härliga vinter-OS, sommarjobbsansökningar och bokläsning. Egentligen har jag inte tid att läsa, men jag har nyårslöfte som jag inte vill bryta. Minst en bok (ej kurslitteratur) i månaden under 2010 är målet.. och med en dag kvar i februari måste runt 100 sidor avverkas ;)

Med anledning av löftet köpte jag precis en present till mig själv. Eller egentligen flera stycken då ett paket med sex böcker är på väg till mig från bokus. Bokrea, that is true love, som de så fint sjunger i låten ovan.

Med hopp om stigande skrivlust!
/ Kristina

Kommentarer
Postat av: Belin

jag tycker det är trrrråkit att du inte skrrriver!

2010-06-01 @ 15:50:26
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0