2 tusen

Med Shout out Louds i högtalarna och lite rödvin som sällskap känns slutet på den här dagen lite bättre än hur inledningen var imorse. En totalt värdelös grupphandledning satte käppar för det mesta idag. Trots det har jag målat en cykel i kulören "sirenrött", tyckte det passade fint. Ska det vara, så ska det också vara. Unnade mig dessutom ett skumbad nu ikväll, välbehövligt. Det var ett tag sedan jag tog kort ifrån lägenheten och tänkte därför att det var dags. I lördagskväll tryckte jag några tröjor som bland annat resulterade i en T-shirt nedan. Igår var jag på loppisrunda och fyndade en dimmblå jacka för sjuttio spänn. Dessutom älskar jag att få paket på posten, som en bok från Stina!

 

/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0