Vill ni se Gloria?

Kort inlägg. Mer imorgon, lovar. Då ska jag bjuda på foton ifrån vår "bär-utflykt" tidigare idag och även försöka åstadkomma ett inlägg om herrfrisyrer. Det ni! Dessutom kan ni höra mig i radio imorgon (www.pitefm.se). 20.00-21.00. Ett musikprogram, missa inte är ni snälla!

Tänkte mest bjuda på ett hemsidetips om ni vill se bilder ifrån vår nollning i Piteå. http://nollep2009.pixbox.se är adressen där ni kan kika på alla kort som fotograferna under nollningsperioden har tagit. Finns en hel del roliga att se, tillexempel denna:



Såg en riktig knäckande thriller ikväll - "Funny Games". En film som jag dessutom har köpt. Oj, den var ganska magbitande. Jag lovar - den finns att låna här om ni vill se den!

Nu ska jag sova, imorgon bitti blir det gymmet och sedan en måndagsfrukost som jag njuter så av - nybryggt kaffe och Ronnie Sandahls krönika på bordet. Sov gott.

/ Malin


Kommentarer
Postat av: Mikaela

SÅ JÄVLA SNYGG!

2009-09-08 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0