Nu äntligen...

Bloggen lever, jag lever!

Var otroligt längesedan jag hade tid att blogga, men jag hoppas att med skolstarten idag ny energi och mer tid kommer att skapas. I fredags avslutades jag en två veckors lång nolle-period. Otroligt kul, otroligt spännande. Men nu alltså är det dags för skolan igen, känns mycket märkligt. Men samtidigt är jag nyfiken och inspirerad.

Nu måste jag duscha, käka och göra mig redo. Börjar man första skoldagen i kris blir sällan det bättre längre fram. Haha. Så nu ska här fixas och donas!

GRATTIS KÄRASTE FATME I EFTERSKOTT. Jag har sjukt dåligt samvetet för att jag varken ringt för att höra hur du mår efter allt som hänt eller ringt för att gratta dig på födelsedagen. (Hoppas du läser detta). Kärlek!

Puss och kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade Malin! Tack så mycket. Det gör absolut inget. Jag vet att du finns här ändå. Älskar dig. PUSS

2009-09-04 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0