när linjen inte når fram

Ikväll fick jag ännu ett besked på vilken kraft den där ansiktsboken har. Kommunikationen mellan två personer är icke-existerande om det inte sker via den vägen, verkar det som. Inte ens mellan syskon fungerar telefonkedjan bra längre. Varför jag skriver detta? Jo, genom denna sajt fick jag ikväll reda på att min syster hade tatuerat sig i onsdags utan att ens skicka ett stackars sms om det. Inte okej. Dessutom ännu mindre okej med tanken att jag skulle hinna före henne in i tatueringsbåset. Men icke, lillasystern hann först. Och då kan hon inte ens ringa mig och tala om detta. Illa. Men att skriva på "status-raden" att hon tatuerat sig gick bra. Det slog mig mest att hur tråkigt det är när internet har tagit en sådans tor del av de flesta nänniskors liv och gjort allt annat ganska trist, uppenbarligen.


/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0