Carolina Wallin Peréz (hjärta) Kent


Carolina Wallin Peréz - Ingenting

Ni har nog sett Carolina Wallin Peréz version av Kents "Pärlor" här förut. Eller så har jag tjatat om hur bra den är. Men i alla fall nu finns en till tolkning på hennes myspace av "Ingenting. Och på måndag kommer hela plattan. Det ska bli spännande att höra. Undra vilka låtar den innehåller och hur kommer det att låta? Vi får se :)

Annars är det tummen upp för:

Agnes som ligger etta på Billboards danslista med "Release me". Det är grymt!

Maelstrom heter Daniel Gilberts solodebut. Lyssnar just nu på låten och jag gillar det. Och det känns lite bekant a la Broder Daniel, och det är ju inte fel. Hela skivan kommer precis innan 2009 blir 2010, närmare bestämt den 28 december.


Ps. Igår vann jag 25% rabatt på en personlig kalender hos vulkan.se i en utlottning på Nevnariens blogg. Kul att få fixa en ny fin kalender för nästa år. Och har du missat hennes blogg tycker jag att du ska kolla in, mycket inspirerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0