Tisdag.

Kudden var så kall, len och mjuk idag. I två timmar låg jag kvar, trots att både mobilen och klockradion ringt x antal gånger..det gjorde ingenting. Seminariet blev ju inställt och vädret utanför är inte lockande. Så istället har jag tillbringat morgonen med radio, frukost och disk. Fin kombination det där. Igår kväll lagade jag lite kläder, sådant som väntat på att bli det en längre tid, tid saknas, eller kanske snarare prioriteringarna har varit annorlunda. Tusen gånger per dag trycker jag på mailboxen för att se om några nya mail inkommit, det har de tofta - men fel mail. Jag väntar på praktikmail/samtal. Som så många andra också verkar göra...Återstår att se. Nej, nu ska jag dra på mig träningskläderna, stoppa musik i öronen och bege mig till gymmet. Verkligen på tiden.

Förövrigt är det någon som gömmer en kavaj i sin garderob som den tröttnat på, så är jag intresserad, ja alltså om den är lite oversize och skulle kunna passa mig....Ciao!

/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0