Men inte med ett fluffigt fint moln, snarare med ett åskgrått och ilsket

Sista kvällen hemhemma hos mamma och pappa. Egentligen hade jag planerat att skriva debattartikel ikväll, men migrän stoppade det. Det blir tågsyssla imorgon och eftersom jag inte har någon dator med mig ska jag bokstavligt skriva så att pennan glöder. Jag har åtminstone förberett mig genom en massa kludd på ett papper.. ett slags hederlig gammal mind map. Men inte med ett fluffigt fint moln, snarare med ett åskgrått och ilsket. Orkar inte tänka på den här uppgiften mer ikväll.

Besöket hemma var inte planerat alls.. men ringer de från praktikplatsen och undrar om man vill jobba är det klart man tar tåget hem! Fredag och idag har jag tillbringat i radiohuset i Uddevalla. Har varit grymt kul och de är så snälla. Jag hoppas verkligen att det bli fler gånger :)

Hann också träffa mina fina tjejer i Trollis också (Minus Emeli och Emelie som fortfarande håller hus down under) och det var lika kul som vanligt! Elisabeth har kommit in på polishögskolan så det firades naturligtvis. Nästa helg kommer hon till Kalmar, då firar vi ännu mer!

Nu ska jag däcka i kudden.
Soo long!
/ Kristina




I augusti 2007 hade vi en riktigt rolig kväll tillsammans. När ska vi lyckas samla oss allihop igen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0