Tydligen, så kallas det ledighet.

Sommarlov.
Ja, det heter visst så. Jag har känt på det i några timmar nu - det är inte en så dum känsla trots allt. Något rastlös och något för tung väska bara, men det är väl två "problem" som lätt kan vara avhjälpta. Jag har i alla fall lämnat den norrländska idyllen för några månader på västkusten, med allt vad det kan innebära. En del jobb, men även för första gången chansen på cirka fem år att verkligen ha sommarlov och hitta på saker. Bara ligga på stranden och bada till att ta bilen runt och hälsa på nära och kära. Jag ska verkligen försöka ta vara på tiden den här sommaren. Min syster tog dessutom körkort i går och är säkerligen sugen på att köra mycket, med andra ord även mig - tjänster och gentjänster.

Midsommar är planerad, eller planerad och planerad - jag vet var jag ska befinna mig, resten löser sig där. Inte mer planering än nödvändigt tack. Ska även till Halmstad och leka "golfhustru" lite granna.  VA?!, tänker ni troligtvis nu - med all rätt. Men jag ska faktiskt följa med min vän Andreas dit ner när han ska tävla, jag ska bara softa och andas. En liten cruise helt enkelt.

Att det regnar just nu är väl inte direkt jippie, jag har sommarlov väder! Men vem tusan bryr sig egentligen, allra minst jag. Allt är klart i skolan, jag ska vara phösare för de nya nollorna och det är ett flyt nu. Så ska det fortsätta.

Morgonpromenaderna ska bli ett faktum, likaså bloggandet. Nu jäklars ska vi få igång den här bloggen på riktigt.


Puss och Kram / Malin


Kommentarer
Postat av: michaela

BRA! :D jag tycker ni bloggat segt det sista. välkommen till västkusten! i helgen kör vi hårt. lööööve.

2009-06-12 @ 07:49:47
URL: http://michaelamaria.wordpress.com/blog
Postat av: Anonym

Åh det låter som en härlig sommar. Då kan du säkert planera in en tripp till oslo och träffa mig :) Jag har fått ett extrajobb som bartender. Så jävla kul är det. Ska jobba för tredje gången ikväll. Saknar dig, babe. Puss Fatme

2009-06-13 @ 17:39:17
URL: http://bosekbire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0