Tänkte de överhuvudtaget?...

ÅÅH, jag blir tokig.
Ni som följer vår blogg vet hur mycket jag (Malin) har velat åka till Peace and Love festivalen nu i juni månad. För att på ytterliggare ett sätt kunna åka dit sökte jag i maj till att vara funktionär där. Jag har väntat på svar och insett att ju längre tiden har gått, desto mindre var antagligen chansen att bli funktionär och även chansen att åka dit. MEN, tror ni inte att idag hade jag fått ett mail från den funktionäransvarige. I mailet stod det att jag blivit uttagen till att vara funktionär. IDAG kom mailet och IMORGON ska jag i så fall befinna mig där. Galet. Hur i hela friden skulle det gå till. Jag har ingen propeller på ryggen direkt...

"Tid för säkerhetsutbildning är torsdagen den 25 juni klockan 10:00. Plats för säkerhetsutbildningen är vid Electric Circus och tidpunkt är alltså torsdag den 25 juni klockan 10:00!"

Bland annat stod det att jag skulle vara säkerhetsansvarig på scen, FATTAR NI - PÅ SCENEN! Det skär i mitt hjärta, hur står det till om man mailar någon dagen innan, när festivalen äger rum ex antal mil ifrån din bostad. Att funktionärsansvarige dessutom hette Niklasson (fast med ck) är ju också komiskt, eller tragiskt.

Ett jäkla skämt. Ett mycket tråkigt sådant.
Det är i alla fall vad jag hade hoppats på att det var.


/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0