En rapport från en del av Göteborgs hjärta

Lördag kväll och här sitter jag och bloggar. Vet inte om jag ska se det som ett sunt tecken - eller att bristen på underhållning är överhängande. Kombinationen är nog bäst, eller något sånt.

Idag har jag varit på Liseberg med Michaela. Jag sov över hos henne, igår hade vi filmkväll. Vi åt en mysig frukost och gjorde "festivaltest" på varandra. Det visade sig att Michaela ska hålla till på festivaler i stil med Where the action is och Way out west - något ingen av oss var direkt förvånade över. Jag skulle hålla till på Roskilde och Hultsfred - inte heller det känns som någon överraskning.



Vi hade en jättefin dag på Liseberg, med åkpass på armen och solsken i blick. Det var som att färdas tillbaka 6 år i tiden och bara minnas och leka för några timmar. Skönt. Det åktes en hel del, bland annat nyheten "Hangai", en mysig liten åktur. Sedan testade vi naturligtvis det nya cafèt - Ben and Jerrys glassbaren. Mumma. STORA glasskulor, jättegullig inredning och de som jobbade hade "hättor" med komönster.

Det nya Ben and Jerrys cafèt blev en succèavslutning på en fin lördag..Det var mums.

( se fler bilder på michelas hemsida. )

Tänkte ge er tre stycken musiktips såhär på lördagskvällen:

Röyksopp feat. Robyn - The girl and the robot
The Sounds - No one sleeps when I´m awake
Dead by April - Losing you




Hoppas att er dag har varit lika fin och att ni får en bra kväll.


Puss från mig, Malin.

Kommentarer
Postat av: michaela

underbart! :D i love you!

2009-06-13 @ 22:59:52
URL: http://michaelamaria.wordpress.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0