Så länge du är med mig

Det blev inte mycket till uppdatering idag heller. Till min stora glädje såg jag att Maja kommenterat litegranna på bloggen, däför krävs extra ansträngning här på bloggen. Lovade bilder idag, blir inte mycket av den varan dessvärre. Möjligt imorgon.

Dock ska jag bjuda er på en (enligt mig) fantastisk bild på mig själv. Det lär bli första och sista gången jag säger det om ett porträtt/foto/bild på mig. Jag nämnde det i gårdagens inlägg, att Michaela illustrerat mig på hennes blogg. Tillsammans med ett urgulligt inlägg, som kanske bara jag och hon förstår. Men det behövs liksom inte mer. Jag hoppas det är okej att jag publicerar illustrationen på vår blogg. Tack.




det gör inte ont när jag faller från en barstol
och det gör inte ont om det piskar ett regn eller bränner en sol
det gör inte ont , att jag kom på andra plats
och det rör mig inte alls , om det är dag eller natt
Så länge du är med mig...




Godnatt världen / Malin

Kommentarer
Postat av: Kristina

SNYGGT! :)

2009-07-22 @ 00:13:25
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: mihc

2009-07-22 @ 13:08:03
Postat av: michaela

naaw. <3

2009-07-22 @ 13:08:29
URL: http://michaelamaria.wordpress.com
Postat av: Anonym

så fin :)

2009-07-22 @ 19:02:39
URL: http://bosekbire.blogg.se/
Postat av: Maja

ja, vilken ball bild! jag gillar´t!



Gulle dig, jag har ju hittat ("på" som herr kvist skulle sagt) er blogg nu, kom inte ihåg addressen men i heliga googles namn är inget omöjligt att finna! och jag gillar er blogg. speciellt dom filosofiska funderingarna.



puss majk



ps. har du prövat att gå runt med solglasögon inne? skriva på datorn, öppna skåpsdörrar och försöka att inte gå in i väggar? det har jag och jag kan berätta att det var galet svårt! ojoj blåmärken nästa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0