"Januari handlar om att utvecklas"






Detta blev min simpsons look-a-like när vi tillsammans i skolans "bloggrupp" skulle lägga ut varsin på vår bloggsida som avslutning. Se resten av bilderna här. Kan inte påstå att det är speciellt likt någonstans, kanske i så fall möjligen poosen? Haha.

Idag har det i vilket fall varit en bra dag, med många sköna intryck. Bara för att dagen hade varit så bra tog jag mig tid och läsa dagens horoskop för mitt stjärntecken "Under måndagen får du en del att fundera över. Du känner att du äntligen börjar komma loss med din kreativitet. Om julmånaden handlade om att överleva så handlar januari om att utvecklas". Att jag dessutom har en lärare som är mumma ser jag som ett plus, är det äckligt att tycka så?

Nu ska jag sova, imorgon ska present till min sambo fixas och små fix till min fredagsoutfit ska inhandlas.

Sov så gott.
Puss o kram / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0