Söndag. Heliga söndag.

Vet ni vad det bästa med denna veckodag är jut för tillfället enligt mig?
Vintersporten som visas på tv, ett perfekt sätt att starta dagen med frukost framför exempelvis skidskytte. I Piteå är det något av en snöstorm, inte lika kallt som tidigare i veckan dock när termometern visade på -25 grader.

Robin sa hej då för en stund sedan för att bege sig till kallax och flyga hem, en vecka går fort. Det har i alla fall gått bra för honom på praktiken hos polisen. Helgen har varit en väldigt mysig helg, med massor va bra aktiviteter. I fredags käkade jag lunch med killarna i klassen på en kina restaurang, sedan var jag shoppingråd för dem och så avslutades dagen med "På Spåret" final och utgång till Kåren.

Igår sov jag länge, efter att ha efterfestat till 05.30 på lördagsmorgonen. Sara väckte mig med att fråga om jag ville ha pizza - vilket blev en perfekt frukost/lunch. Sedan en kaffe på stan. Middagen igår blev sushi. Underbara sushi, och jag måste säga att det är något speciellt med att laga den själv. Det var första gången jag gjort det, och tyckte faktiskt jag lyckades riktigt bra med resultatet. min klasskompis Dennis hade önskat att få se melodifestivalen med mig, vilket han givetvis fick, så sambon, jag och Dennis mumsade på sushi och kollade på melodifestivalen. En mycket bra lördagskväll! Vi avslutade med att göra ett "schlagerquiz", vilket jag vann stort! Kände mig oroväckande nördig.



Känner mig i startgropen till att bli sjuk, vilket jag inte har tid att vara. Klockan 13 idag ska jag och Gustaf på konferenciersmöte för SMASK, känns tungt men ett måste. Det ör bara fem veckor kvar till SMASK, och de tär fruktansvärt mycket som ska planeras och det ska skrivas manus så att det blöder i fingrarna.

Nu ska jag kika helhjärtat på herrarnas skidskyttestafett, gör det ni med och lyssna sedan till denna underbara låt:
KINGS OF LEON - USE SOMEBODY

Puss och kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad gått det ser ut! Vill med ha!!!

2009-02-23 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0