José and me

I helgen var jag alltså i Karlstad och hälsade på Josefin! Det var en trevlig tripp som innehöll god mat, lite shopping, korridorsfestande och sovmorgon (enda dagen på hela förra veckan som klockan inte ringde vid 6). Efter några cider och glas vin fick vi idén om att ta olika temakort. Ja resultatet blev ju som det blev haha..

Har haft ett långt och troget samarbete som nu är över. Jag har väl egentligen förstått att allt inte stod rätt till eftersom det sedan slutet av förra året har varit lite knackigt. Den andra parten har helt enkelt inte funnits där när jag har behövt det. Jag har letat på otaliga ställen för att kunna träffas och göra upp.




Men den andra har lyst med sin frånvaro. Och jag ska erkänna att jag sneglat åt annat håll, men jag har inte riktigt vågat ta steget. Hoppet om att det skulle lösa sig fanns ju där. Men i lördags fick jag det bekräftat svart på vitt. Min favoritmascara har utgått ur sortimentet. Det hela skedde dessutom i november.. Nu ligger det en ny sort i min neccessär.. och våra första stapplande steg med varandra verkar lovande. Jag hoppas på det bästa!

Okey, jag erkänner jag är grymt trött. Ska seriöst ta och sova väldigt snart.

Godnatt på er!
// Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0