LUCKA 7

Måndag igen. 7 december, det går rasande fort! Tyvärr har jag inte hunnit blogga så mycket förutom när det gäller julkalendern. Hoppas att det blir ändring på det snart. I Piteå ligger snön och det är kolsvart ute. Fick reda på idag att jag fått praktikplats på ett produktionbolag i Stockholm, kanonkul! Nu gäller det bara att hitta boende, för praktikperioden drar igång redan 18 januari. Spännande.

Dagens lucka från mig blir ett eget ego-tips.
Jag har startat en annan blogg i en kulturjournalistikskurs. Bloggen fungerar som ett komplement och test. valt att publicera allting där för att mycket kultur når idag ut på det sättet. redigerade idag klart ett inslag som handlar om konst. ta gärna del av bloggen, lyssna och skriv in kommentar. Sprid dessutom mer än gärna vidare bloggadressen runt om på internet, den fungerar som sagt som ett test hur jag kan nå ut som mig själv som en produkt. Bloggen.

Bjuder på lite extra "julkalendersmaterial" idag. Några härliga nostalgiklipp. Helt underbart!




/ Malin



Malin tar i för oss båda och mer därtill, så jag ligger lite på latsidan idag och ger er en bild och en sida som är rätt rolig, speciellt om man är utan PS, som jag är just nu.. Varför inte då låta en sida göra jobbet åt dig genom ett klick? ;) Malin & Kristina i en tecknad version, funkar det?!

Godnatt på er!
/ Kristina




Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Imorgon är det fina priser som står på spel =)



Kramar Jaqueline



2009-12-08 @ 00:38:11
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0