LUCKA 21

Hej världen igen! Tillbaka på banan (dock är det bara tillfälligt). Imorgon åker jag in till Göteborg för att jobba två dagar, stannar över imorgon kväll, så internet-tillgången är liten. I vilket fall befinner jag mig nu på västkusten för att fira jul osv. Imorgon som sagt blir det jobb, en härlig julhets väntar mig antagligen. Men förhoppningsvis leder det till att timmarna går fort. Imorgon kväll blir det kanske ett besök på Liseberg.

Dagens lucka ifrån mig blir två stycken "serierutor" ur serien Nemi. Tyckte dessa kan passa ganska bra i dagarna före jul...(tryck på dem för att se dem större)



/ Malin



Tur att Malin var tillfälligt tillbaka när jag är ute hela dagarna. Men även om klockan har passerat tolv så tänkte jag bjuda på ett roligt klipp från Robins!

Godnatt på er!
/ Kristina



Kommentarer
Postat av: Sara

det blir kallt på liseberg=)

2009-12-21 @ 22:26:06
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0