LUCKA 16

Seeent ute, haha sorry. Egentligen är väl julkalendrar nåt man öppnar på morgonen.. men men Malin & jag kör mer på en kvällskalender verkar det som ;)

Min lucka idag är lite ego.. en slags återblick på lite olika frisyrer som jag har haft. Och min nya :) Så hissa o dissa, vilken är din favorit?

December-09:



Blandat från åren som gått:



Godnatt på er!
/ Kristina



Min lucköppning kommer som tidigare hänt för sent. Men du, som behöver hålla dig uppe inatt av någon anledning ska få ett tips från mig. En riktig härlig skvallersida med "fel-sms". Tack Robin för tipset! Sidan hittar ni här.
Smakprov:

Till: Pappa
Sms: Kom och ta mig där solen aldrig skiner!
Svar: Var menar du? Norrland? Visst kan vi åka dit om du vill.

Förklaring: Skulle bjuda in min kille till analsex, men råkade skicka smset till pappa istället, som jag inte hade haft kontakt med på över två år. Han ringde sen och jag vågade inte förklara, så jag blev tvungen att åka med på en weekend i Luleå.

/Lovisa



Sov gott! / Malin

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG HISSAR DEN NYA! Känner knappt igen dig!

2009-12-17 @ 00:15:32
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Erica

Lätt den nya frisyren! Snyggt!

2009-12-17 @ 12:34:46
URL: http://ericasoderlund.se/blogg
Postat av: Johanna

Exakt! Den nya frisyren är en riktig vinnare :)

2009-12-17 @ 20:53:54
URL: http://cedersallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0