LUCKA 15

(Malin skrev tidigare om Håkans gitarr som auktioneras ut i Musikhjälpen. Men det finns också en hel del andra roliga/coola/knasiga auktioner som pågår.. och därför får lucka nummer 15 bli ett tips om annorlunda julklappar. Har du inte alla klara än kanske nåt i auktionen kan vara helt rätt! Samtidigt som du kammar hem nåt riktigt unikt så går ju alla pengarna till välgörenhet (bekämpningen av malaria). Bra deal va?

Alla auktionerna hittar du här! Vad sägs om en av Miss Lis klänningar, en trippel platinaskiva från Kent eller kanske ett par signerade skidor som Charlotte Kalla tävlat med?

Eller så kan du bara önska en låt och skänka som minst 50 kronor. Det gjorde jag nyss så vi får väl se om Those Dancing Days i Detektivbyråns remix dyker upp eller inte ikväll. Och gör den inte det så whatever, jag har i alla fall gjort nåt bra.

/ Kristina


Those dancing days - Those dancing days (tyvärr fanns inte Detektivbyrån-remixen på youtube).




Jag fortsätter i samma "musikhjälpen" tema idag. Min lucka idag blir ett klipp ifrån SR som sammanfatar några av artisterna som spelat i glasburen i Göteborg hittills. Mumma. Tyvärr är det betydligt roligare att se detta klipp och lyssna på allt möjligt annat för att undvika hemtentan. Suck.

/ Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0