LUCKA 12

Jag ber om ursäkt för att jag inte bjöd på någon "lucka" igår. Det var en dag som innehöll lite för mycket för att det dagliga blogginlägget i form av luckform skulle bli av. Förlåt. För att försöka råda bot på mitt dåliga samvete ska jag bjuda på lite mer saker en dag som denna lördag den 12e december.

• Första delen blir: På Spåret del 2 ifrån igår, fredag, om ni missade det. De tävlande var: Johanna Koljonen, Marcus Birro, Jessika Gedin och Hans Rosenfeldt. Koljonen som tävlar tillsammans med Birro had ejag som gästföreläsare tidigare i veckan, en cool tjej som är mycket klok och underhållande! Hon berättade för oss att detta avsnitt var det första avsnittet som spelades in, alltså spelades inte programmet in "rätt" ordning. Dessutom vill jag flagga för underbare Magnus Carlsson(sångare i Weeping Willows) som är gästartist. Mycket duktig och den sista frågan i detta avsnitt är mumma för dig som har en pop/rock själ.

• Fick otrolig mersmak för Magnus Carlsson, så tänkte bjuda av mig av mersmaken:



• Bjuder dessutom på en låtlista med lite skönsjungande män.


Ha en fortsatt trevlig lördag!
/ Malin




Brukar ni kolla på Robins i SVT på lördagar eller i SvtPlay? Om ni inte gör det har ni ju missat "Svenska politikerfruar" där det görs parodi på Mona Sahlin, Maria Wetterstrand och Maud Olofsson.

Jag bjuder på ett klipp därifrån i lucka nr 12 :) (klipp nr 2 finns här, går tyvärr inte att bädda in..)

Nu ska jag på ank-födelsedagsfest, kvack kvack!
/ Kristina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0