Sunday, bloody sunday

Jobb, jobb, jobb. Men nu äntligen lite ledighet. Och vad händer då, jo världens förkylningsattack anfaller mig..sådär inspirerande. Jag som (måste) fixa en nyårsoutfit och träffa ett gäng trevliga vänner och bekanta. Är det inte typiskt? Jag har inte heller summerat min jul, något jag tänkte göra imorgon mellan snytningarna. Tills dess har jag snott delar av Victorias lista (hoppas ok, Vic.) Håll till godo!

Du heter: Malin Eva Charlotta

Hur gammal är du: 21

Bär du glasögon eller linser: Båda två

Smeknamn: Mallan, Gloria, Brorsan, Skärgården

Vad får du oftast komplimanger för? Mina läppar

Vad säger du för att imponera på någon? Det som passar till situationen

Hur imponerar man på dig? Med en stor smula humor och en skvätt ironi

Var bor du? Piteå

Trivs du där: Till viss del

Äger du några Converse: Fyra par

Är du allergisk i mot något: För stor mängd mjölk och öl med humlebeska

Brukar du komma i tid: Beror på

När mår du bra: När saker och ting bara rullar på

Hur känner du dig nu: Snuvig, trött och rastlös

Vanligaste färg på dina kläder: Svart i kombination med någon accentfärg

Vad saknar du: Mys, massage och en nyårsklänning

Hade du en bra kväll igår: Ja, mys med morbrorn

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierar väldigt, oftast för sent

Är du blyg: Nej, det är sällan

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tro går ju alltid att göra...

Har du spytt offentligt: Haha, tyvärr ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Undersöka vilka fördelar det finns med att vara kille ur ett jämställt perspektiv, ha sex, kissa och umgås med ett killgäng

Vad gör du i morgon: Sover länge, snyter mig, äter god frukost, snyter mig och myser

Vad längtar du till? Framtiden

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut

Vad använder du för shampoo? Varierar, något som är bra för färgat hår

Om fem månader: Har jag slutat praktiken och är inne på den sista läsperioden i år 2

Gröna eller röda äpplen: Gärna i kombinationen

Gillar du golf: Har testat och agerat support under en golftävling, skulle kunna tänka mig bli "insatt" på riktigt

Har du strumpor på dig nu: Ja, svarta

Är det okej att gråta: Helt klart

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skaffa mig en trygg tillvaro

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 11

Vill du gifta dig: Om det känns rätt, ja

Vill du ha barn: Ja

Är du bra på att laga mat: När jag får göra det på mitt vis, ja

Tycker du om sushi: Mycket

Har du tandläkarskräck: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja


/ Malin


Kommentarer
Postat av: Vickan

haha klart! :p rätt kul att fylla i dom där...

2009-12-29 @ 09:17:55
URL: http://www.vibbkalmar.se/bloggar/ignore-it/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0