"Varenda låt lät som en saga"



I förgår såg jag Laleh för första gången. Och så imponerad jag blev. Vilken kvinna! Varenda låt lät som en saga ut över Götaplatsen i Göteborg. Några fler ord behövs inte.

Var även en sväng på Veronica Maggio men såg tyvärr inte så mycket eftersom Kungstorget var lite för litet för alla människor som kommit dit. Men det lät bra. Och så sprang jag in i Erica och Steph, kul! Kika förresten in Ericas bilder från kvällen, underbara! (Och jag hoppas att jag snart lär mig min kamera lite mer.. men det går hyffsat framåt i alla fall!).




Idag har jag varit och klippt mig på morgonen, och huh för att gå upp klockan 07:30, det är jag inte van vid. Var tvungen att sova en stund när jag kom hem igen, haha. Men men ska ju jobba hela kvällen nu så det behövs energi.

Mot redigeringen!
/ Kristina


Ps. Nu är resa bokad också. På tisdag åker jag och Ludvig till Grekland! Kos närmare bestämt. Någon som varit där som har några bra tips?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0