Ja, mycket kan jag råka ut för som singel, men hustrumisshandlad kan jag ta mig tusan aldrig bli!

(ett citat ifrån boken det är insidan som räknas...men vem fan vågar chansa? av Emma Hamberg)


Jag har varit så grymt dålig på att uppdatera på senaste tiden. Be rom ursäkt för detta. Men hallå! Ni som läser vår blogg, bli lite bättre på att slänga ivög en kommentar tack. Känns som om vi helt tappat greppet om bloggen, bevisa oss motsaten. Kanks ebord evi även uppdatera vår "blogoutfit"?

Har nu tillbringat en tid på västkusten, det var ett tag sedan jag gjorde det, rättare sagt julas. Så det var väl på tiden att träffa bekanta, bekantas bekanta osv. Drabbades tyvärr i lördagskväll av världens förkylning och feberattack som ännu inte flytt sin väg. I alla fall inte snuvan. Jag är tät som en liten mus när dne sitter fast i ett ännu mindre hål (haha, va?!) yeah yeah. Imorgon ska jag i alla fall åka hem - till norrland. Tydligen var det sol där nu, kan ju hoppas på det, känns ju sådär att åka dit annars när man uppleva sol och vårväder ett tag.

Hemresan imorgon skrämmer mig. Med tanke på förkylningen. Att tillbringa 17 timmar på ett tåg med ett behov av atts tändigt snuta sig är inte jätte upphetsande. Inte alls. Och stackars mina medpassagerare som får sova i samma kupè som jag. Illa. Usch.

Har firat min kommande födelsedag under tre olika dagar här. I fredags med farnor och farfar. I lördags med moster och morbror och idag med familj och mormor. Och ännu har jag inte fyllt. Konstigt. Men som jag säkert sagt 10000 gånger, men jag kan säga det igen så är jag ju inte hemma när jag fyller år. Jag är i STOCKHOLM och diggar MANDO DIAO. Wiiiehoo! Ser fram emot det väldigt mycket. Shoppa, mysa och Mando Diao. Perfekt! Så det blir en kort men intensiv period i norrland för att sedan bege mig till öster och gotta sig en långgelg.





Nu måste jag snyta mig igen, lovar att uppdatera bättre! Puss och kärlek / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0