Veckans..

Vilken höstdag. Har inte dragit upp rullgardinen mer än 2 decimeter för att få in lite ljus. Mer av rusket vill jag inte se. Det är en dag med förberedelser inför morgondagens stora intervju för mitt personporträtt. Läser lite i den nya fotoboken, bekantar mig med kameran och filar på finurliga frågor. Men en paus behövs då och då, och då passade jag på att skriva det här. Hoppas ni har en bra dag i rusket!

v.43
Veckans..
..låt: "Columbus" med kent. I väntan på boxen har jag lyssnar mycket på kent. Det går i perioder och nu är det definitivt en sådan period.
..dryck: Drinkar på melonvodka under vår egna sittning förra onsdagen var gott gott!
..händelse: Ovan nämnda sittning! Riktigt roligt initiativ och en galet rolig kväll. Tack :) Delad plats med söndagen. En månas redan..tiden går fort fort.
..citat: "Om jag skulle spy på dig nu.. skulle du göra slut med mig då?". Behövs det någon förklaring? :P
..matlåda: Maten till sittningen kom i lådor från kinarestaurang. Mumsigt gott och bättre än någon tidigare sittningsmat jag fått!
..sms: "Jag e lite småsugen på stulk nu! Puss" Haha sådana sms gillar jag ;)
..favorit-inlägg-av-sötaste-Malin: "No song unheard". Självklara, men ack så vackra ord av dig!
..youtube-klipp: I lördags när vi förfestade hade Stefan ett klipp som vi bara var tvugna att se. Och de blev en hel del skratt! Enjoy!






// Kristina

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt klipp, skönt inlägg :)

2008-10-30 @ 18:26:38
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0