Fototävling!

Jag vet att jag har många begåvningar inom foto i min bekantskapskrets så jag tänkte ge er en liten uppmaning! Bloggerskan Elin Kero på nevnarien.se har en fototävling som pågår två dagar till! (Kika här). Det går bra med vilken sorts bild som helst, så kolla igenom era bildmappar och skicka in någon fin bild vetja! 250 kronors presentkort på kameratillbehör finns i potten..

Även om jag har inte har någon fancy kamerautrustning skickade jag också in ett litet bidrag. Man kan ju alltid försöka :) En av mina favrotibilder är det i alla fall.. vad tycker du om den?


Jennie Asplund i Sahara Hotnights på Corehouse, nov-07 Foto: Kristina Stulken

Ha en trevlig lördagskväll!
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Edina

Kicks, det absolut bästa med din bild är Jennies hår, och det lummiga ljuset. Och grymt kul att du också följer Elin Keros blogg :)

2008-10-11 @ 20:22:15
URL: http://omgedina.blogspot.com
Postat av: Ludde

Du är världens bästa fotograf!

2008-10-12 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0