Finbesök i Calmare!

"I don't care if monday's blue, Tuesday's grey and wednesday too, Thursday i don't care about you, It's friday i'm in love", The Cure.

Fredag. Vilken underbar dag. Jag har dessutom varit ledig idag. Började morgonen med "snoozegos" innan jag i raketfart fick cykla ner till tågstationen för att hämta upp Josefin. Äntligen har min José kommit på besök i Kalmar! Hon har precis hoppat ur duschen och vi ska snart ut och känna lite lätt på nattlivet. Desto mer blir det imorgon. Det gäller ju att ta i så att hon kan jämföra med studentlivet i Östersund och Karlstad.

Soo long!

/Kristina

Ps. Jag håller mig nog enbart till den här bloggen i fortsättningen (den gamla låg ju ändå princip i ide) men jag har förstått att min bloggkollega ska fortsätta på båda ställena så kika in hennes andra här!


Schosefin och Schtulk på Nitlotten i Trollywood i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0