För en lång, lång natt...

Drack precis glögg och åt pepparkakor, mys.

Har ytterliggare en gång fastnat för en låt som spelats om och om igen nu. My Valentine med Timo Räisänen. Han kommer snart till Luleå och känslan är att jag kommer att skrapa ihop mina sista slantar för att se honom. Jag och Michaela lyssnade på honom i Göteborg i somras och det var bra. VÄLDIGT bra. Så om någon känner sig manad att hänga på, så är det bara att anmäla sitt intresse. Har ju glömt att nämna att jag i lördags var i Luleå på Betnèrs show "Ett tal till nationen". Tyvärr blev jag smått besviken, sett honom innan och ansåg att han var betydligt bättre då. Dock var han inte dålig på något sätt, utan mer att skämten inte gav full utdelning, om ni förstår.

Inatt ska jag göra någonting jag tidigare alrdig gjort. Jag ska valvaka det Amerikanska valet tillsammans med större delen av klassen. Några ska hålla sig vakna genom öl, själv har jag ännu inte bestämt mig. Emelie ville komma förbi och shotta lite innan - jag är smått tveksam till förslaget, men vi får se. Haha. Det ska i vilket fall bli spännande och en helt ny "upplevelse", förhoppningsvis kommer vi mestadels att se på Filip och Fredriks version av valvakan. Något mer underhållande.

Kristina har varje vecka en lista här på bloggen. Jag tänkte inte vara sämre jag, utan också uppfinna en lista - dock inte likadan. Min lista kommer bestå av olika tips eller nyheter. Kan vara allt ifrån mode, skvaller eller musik. Ja, ni förstår - jag letar reda på nyheter som jag sedan informerar er om. Låter det som en bra idè?

Nu ska jag diska, sedan kommer Emelie hit. Så får vi se om det bli shottar eller inte, det blir i alla fall skvaller och myspys. Ha en trevlig kväll allihopa!

Puss o kram / Malin




 
Minnen för att lätta upp den mörka, kalla årstiden...




Kommentarer
Postat av: Ida

SWEET!

mycket fina minnen!

jag känner för att ge dig en puss- så PUSS PÅ DIG SÖTASTE MALIN!!

2008-11-04 @ 20:43:08
URL: http://idacharlotte.blogg.se/
Postat av: sanna

Okej. För det första, bilden på mig med en xider är inte okej. Långt därifrån. För det andra, Glögg och pepparkakor, hade suttit mer än rätt just nu ! Yummie ! Trejde men inte sist. Du och jag bor tok för långt ifrån varanndra!!

2008-11-04 @ 22:58:11
URL: http://betterthanfacebook.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh Ibrahim! I miss you. Det ser ut som att Stefan nyss befruktat Matilda på bilden från kaktusgalan och Joel ser skapligt avundsjuk ut :-)

2008-11-04 @ 23:09:02
Postat av: Mikaela

du har blivit utmanad ;)

2008-11-06 @ 21:21:05
URL: http://goosgoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0