SM-fest i stan?

Tänk att en helg hemhemma går så fort. Om tre timmar måste vi åka ner till Göteborg för att hinna med tåget. Det har varit en minst sagt späckad helg förutom den lugna fredagskvällen framför Idol (som hade grymt tema denna vecka, härliga låtar) har jag hunnit med dop, sjukhusbesök och filmkväll.. Låter kanske inte så mycket ändå men då hanns allt med igår. Ont, ont gör det i mig när man ser söta morfar med tårar i ögonen säga "Det är inte så långt till jul ändå" när jag sa hejdå..

Mamma håller på och gör riktigt god mat, fars dag som det är. Sedan blir det 4½ timma tåg över till ostkusten och förhoppningsvis anländer jag ungefär samtidigt som ett guldrusigt KFF-gäng. SM-fest i stan vore inte fel! Ännu bättre att Ludvig möter mig på stationen.. :)

Blev en liten morgonpromenad i solen och daggen igår också innan dopet.



See you!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vilka fina foton! Du som fotograferat?

2008-11-10 @ 14:03:36
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0