home sweet home


Home sweet home - Those dancing days

Ett litet musiktips i vykortsform på kvällskvisten :)

Ska äntligen krypa ner under täcket. Jag trodde aldrig det skulle ta så lång tid att diska.. har blivit en expert det sista på att vänta med att diska tills det verkligen inte finns någon återvändo. Dumt med tanke på att allting sätter sig så förbannat hårt och jag blir alldeles torr om fingrarna. Å andra sidan har jag blivit en hejare på att stapla disk som ska torka på min pyttelilla diskbänk. Alltid nåt!

Nog om min disk. Imorgon efter skolan blir det förhoppningsvis en inspirerande afton.  "Världens bästa radiocoach", Valerie Geller, kommer till SR Kalmar och ska föreläsa och även vi studenter är inbjudna. En föreläsning om powerful radio. Inspirera, informera, underhåll, berör och var aldrig tråkig! Hoppas att det är lika bra som det låter!

Har halvt pustat ut när det gäller praktikplats då antagligen halva tiden är löst. Och efter ett lugnande samtal med vår lärare ska jag ta tag i andra halvan med ny energi!

Natti natti!!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: Malin

Veckans singel på PiteFM :)..

2008-11-20 @ 11:01:05
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Elin

SVAR: Haha, nej KM bröt mitt nyttiga mönster (som jag startade samma dag). Men ibland måste man unna sig något ;)

2008-11-20 @ 15:38:52
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sanna

måste säga att jag känner igen det sär med att stapla disk. och sen ignorera när man går förbi :P kan det kallas talang?

2008-11-21 @ 22:01:30
URL: http://sannasbalansteorier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0