GRATTIS KRISTINA!

Idag fyller min andra blogghalva 23 år. Tyvärr befinner vi oss på helt olika håll i landet och kan inte fira med gemensam tårta, men vad får jag göra då? Jo, hylla henne via bloggen. Så får vi fira födelsedagar senare i år. Vi har ju hela livet framför oss, eller hur Kristina?



Jag hoppas att du haft en riktigt fin dag med någon rolig sysselsättning, god mat och trevligt sällskap.

Min vän, jag singlar den här slanten
Och om den landar på kanten,
fortsätter jag sjunga,
ja sjunga för dig hela natten lång.


Här är min ynkliga men tiskrävande present, en spellista att ha när du är nere, vill ta dig ett glas bubbel, innan skolan kallar, efter middagen, att ha som sällskap i duschen eller bara ha på i bakgrunden. Kristinas spellista.


GRATTIS!

/ Puss och kram från Mallan

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för en underbart söt present :) Ska ta och lyssna på listan imorgon, för nu måste jag krascha i sängen!

2010-01-07 @ 02:56:01
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0