Tunga ögonlock

Jag kände mig i princip överkörd av en ångvält eller nåt i morse. Snooze i 45 min är ingen bra prestation..
Tur då att man har peppmusik att komma igång till. Nu god frukost och P3 Populär. Tänk på mig sen, föreläsning 12-17 är inte direkt att leka med..

Dagens peppmusik som gav oväntad energi:
Metro Station - Shake it (radio mix)
The Sounds - Beatbox
Shakira - Loba
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Those dancing days - Those dancing days (Detektivbyrån remix)

Vad tycker du om låtarna? Har du något härligt tips på någon bra låt, både gammal som ny, som ger energi på morgonen?

Hörs!
/Kristina




Emiliana Torrini - Jungle drum

Kommentarer
Postat av: M.

Älskar beatbox!

2009-09-08 @ 12:09:02
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Matilda

chris brown - forever :)

2009-09-08 @ 12:20:05
Postat av: Vickan

Aha, jag såg när vi gick ut ur föreläsningssalen idag att det var IDOL på en tidning! Aaaah! JA det ska jag se :) Ja absolut, fotorundor är härligt värre :)

2009-09-08 @ 16:17:34
URL: http://ignoreit.blogg.se/
Postat av: Linn

Emiliana Torrini - Jungle Drum, ja riktig-underbarti-fin danspepp! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0