Det ligger i luften...

Norrland är stjärnklart. I stort sett är varje kväll det, antagligen beror det på luften här, eller vad vet jag. Det är mycket i skolan nu, otroligt mycket. Två reportage ska göras och jag vet inte alls hur jag ska gå tillväga. Dock är det ingenting jag ska tänka på mer ikväll, men att låta hjärnan och kroppen vila är svårare än man kan tro. Det ligger dessutom en förkylnig och spökar. Har inte tid alls med det.

En annan sak på tal om luften häruppe och så vidare är att alla bär på en känsla "av den sista tiden av hösten här innan vintern kommer". Vi har väldigt fina höstdagar här nu, men alla vet att det väntar någonting annat inom en inte all för lång tid....vintern. Snön. Kylan. Men tills dess ska jag tvinga på mig skinnjackan, trotsa allt motstånd och bära så lite som möjligt. Trots allt, är det ju inte svinkallt än, ibland inte ens kallt. Skönt.

Nu blir det te med sambon, sedan sängen. Tidig morgon.

Förresten, glöm nu inte mitt realtionsråd imorgon 17.00-18.00 (Bubbel, ditt relationsråd i etern). Du kan lyssna lätt via webben: www.pitefm.se . Har du en fråga du vill att jag och min kompanjon, tillsammans med en panel ska besvara imorgon, skriv då till oss på [email protected].


Puss och Kram / M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0