Musikhjälpen på Avenyn med Christer, Timbuktu och Ametist Azordegan

Nu är det officiellt att Musikhjälpen (välgörenhetsgala som sänds dygnet runt mellan 14 och 20 december i SR) körs i en glasbur på Avenyn i Göteborg. Programledarna är Christer, Timbuktu och Ametist Azordegan (från SR Metropol). En vecka med radio dygnet runt och bara flytande föda är utmaningen. Kan nog bli härlig lyssning!
De insamlade pengarna går i år till arbetet kring sjukdomen Malaria.

Christer är en av mina absoluta radiofavoriter, eller min vän i etern som programmet också säger ;) Timbuktu är en riktigt skön artist och Ametist Azordegan vet jag inte så mycket om, men efter att ha hört en kort liten intervju med henne nu P3 Populär tror jag att hon kommer komplettera de två förstnämnda riktigt bra. En riktigt skön tjej känns det som!

/ Kristina



Kommentarer
Postat av: Vickan

Göteborg! VARFÖR göteborg! Varför är inte Timbuktu i Malmö?! Nooooooooo! NOOOOOO! Nooooooo :( uääääh! Menmen han kommer va på tv såatteee ;)

2009-10-27 @ 12:37:03
URL: http://www.vibbkalmar.se/bloggar/ignore-it/
Postat av: SnyggMattias

WOHO! FETT ME MUSIKHJÄLPEN IGEN!! ska ja sitta o kolla heeeela dagarna :)

2009-10-28 @ 10:08:06
URL: http://snyggmattias.se
Postat av: Karin

angående ägget så vet jag ju tyvärr, som sagt inte.. var en present:) men googla på Melodiägget så kom det upp några alternativ såg jag:)

2009-10-28 @ 10:55:33
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0