Novemberdrömmar

Solen har visserligen skinit lite de senaste dagarna i Kalmar. Men som ni kanske förstått är jag nyopererad i foten och rör mig inte direkt lika fort som vanligt. Eller lika lätt för den delen. Mesta delen av veckan har tillbringats i sängen med foten i högläge. Antingen vaken eller sovandes. De starka tabletterna gör mig lite dåsig.

Och just nu skulle jag göra nästan vad som helst för att få spola tillbaka tiden ett par månader och närmare bestämt till en vecka i augusti när Ludvig och jag var på Kos.

Äh, jag är trött och låter bilderna tala för sig själv.

Ha en mysig/galen fredagskväll. Min innehåller pizza, idol och goda vänner!
/ Kristina


Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Grym blogg! :)

2009-11-27 @ 22:38:22
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0