Grattis Ludvig!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Ludvigs födelsedag.
HURRA HURRA HURRA!

Idag fyller bästa killen år. 21 år! Grattis säger jag med det här lilla födelsedagskortet! Tror nog att du kommer bli så glad som på bilden när du får min present ikväll!

/ Kristina

Ps. Bilderna är tagna när vi fotade för porträttuppgiften i fotokursen nu. Inga bilder som användes för examinationen men jag tyckte det såg så kul ut när man bläddrade mellan bilderna. Och så fick jag lärt mig hur man gör en animering i PS också! Vill du lära dig det har Nevnarien en bra guide här!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härligt med gif bilder :)



Fast mitt alternativ fanns inte till frågan till v. foto :) eller övrigt



Ha det fint

kram

2009-11-15 @ 21:50:36
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0