Adventskalendern!

Go' kväll!

Har försökt förgäves att ladda upp en bild.. men det vägrar. Tänkte i alla fall berätta att jag fått en jättefin adventskalender av min syster med ett paket för varje dag fram till julafton! Och imorgon får jag äntligen öppna ett :)

Så nu ska jag krypa ner under täcket så att morgondagen kommer snabbare!
/ Kristina


Ps. Idag var det sista gången jag sände Heta Listan, kändes lite vemodigt att året som musikansvarig redan är slut.. men skönt att få lite tid över till alla andra saker jag måste göra hela tiden!
En av utmanarna jag valde ut idag var i alla fall Regina Spektors "Eet". Och eftersom bilden vägrade får ni istället ett videoklipp med den låten!


Regina Spektor - Eet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0