Spotify-inspiration

Go kväll!

Hittade precis en skön blogg, Let the music speak, som innehåller mängder med Spotifylistor. Bland annat finns en kategori där olika kändisar väljer ut sina favoritlåtar. Så är du nyfiken på vad Gudrun Schyman, Melody Club, Marcus Birro eller kanske Chippen, för att nämna några, brukar ha i lurarna ska du kika in bloggen. Bra inspiration när det egna musikförrådet börjar kännas tråkigt..

Ska jag bjuda på en av mina listor så får det bli Heta Listans (Radio Shores egen topplista) låtar från våren. Den hittar du här!

Nu är det dags att sova!
Sweet dream,
/ Kristina

Kommentarer
Postat av: dave

Kanon Stulken I like this blogg!

I read this blogg! :)



Kram Dave

2009-05-22 @ 01:58:30
URL: http://therealcolombo.blogg.se/
Postat av: Monica Olofsson

Yooo tack för länken! Jag hoppas att jag vinner radio-tävlingen! ;)

2009-05-22 @ 11:58:59
URL: http://monicaolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0