Biljetten måste bokas...

... TILL HULTSFRED!

Galet. Nya bandsläpp och underbara sådana....
, Eller vad sägs om Kings Of Leon och Thåström?
Jag är beredd att offra allt vad sommarjobb heter för att kunna uppleva några underbara julidagar i de småländska skogarna.

Hänger ni med?



...OCH TILL WOW (Way out West)!
Anthony and the Johnsons
kommer det, grymt grymt grymt. Ge mig sommar, pengar och musik! :)
Göteborg i sensommarvärmen i Augusti, mys i gräset och nynnande människor med en öl i handen.




Hänger ni med?


/ Malin

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag hänger med så fort jag vet att jag kan!

2009-03-10 @ 21:57:44
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

sanna är på!

2009-03-12 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0