Födelsedagspartaj, wiiieho

Helg.
Ja, nu äntligen är berättelsen inlämnad och städandet som pågått hela morgonen är klart.
Klockan åtta imorse stormade jag in till Sara med presenter och (skön)sång. Hon blev glad över mina presenter: En hasselnötsolja att duscha med, guldiga badkulor, en Mimmi T-shirt och en makeupkurs. Allting inslaget i små kub-lådor och svart presentpapper med matchande rosa och silvrigt snöre.

Ikväll blir det fest för hela slanten. Jag ska ha på mig en svart tyllkjol som jag köpte billigt på Gina Tricot och glitter i håret. Kvällen börjar 17.30 med "knytmiddag" på studentområdets hyrlokal. Där skall Sara tillsammans med hennes tre klasskompisar som också fyller eller fyllt denna vecka ha kalas. Cirksa 50 gäster ska ha med sig någon form av mat som ska ställas på ett långbord, som man sedan får plocka utav. Det blir trevligt. Vid åtta tiden kommer sedan resten av skolan vara välkommen att deltaga i festligheterna. Efter ett antal öl och bål så bär det kanske sedan av till Kåren för att kvällen ska ara fulländad.

Vi ska strax ge oss ned till systemet och handla sprit till en drink vi tänkte blanda till och annat flytande för kvällen. Vi ska även inhandla kinamat som vi tänkte käka till lunch hemma, får vara lite extra lyx för födelsedagsbarnet! efter det är det bara att starta med att göra sig iordning och ta dagens första alkoholintag. Det blir en bra kväll! Yes!

Foto: Johannes Kvist
Ha en superkväll allihopa, ska bli bättre på att blogga - jag lovar! :)

Puss o Kram / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0