Om vi blundar.

God kväll kära läsare!

Det har varit en väldigt intensiv dag på radioredaktionen och det konstaterades mer än en gång hur lång tid det tar att färdigställa saker. Varje sak tar en otrolig tid och klockan bara rusar iväg. Har även sänt "Das Musik" ikväll, vilket gick bra och jag är så GLAD över att flera av er vänner där hemma lyssnade. Det ger mig otroligt mycket att veta att någon i etern hör mig, det känns som om det är värt det på ett helt annat sätt då.

Ska även sända "Java" imorgon bitti tillsammans med Johannes, så jag ska snart krypa till sängs så att jag är pigg och glad. 08.10 börjar det och håller på fram tills 09.00. Imorgon ska vi snacka om nyheter som kanske inte har jättestort intresse hos läsarna och om annat, exempelvis nöjesnyheter som ni inte hört innan osv. Det blir även en grym blandning av musik, en bra start - kan jag lova. dessutom borde ni lyssna på låte som kommer att spelas runt 08.07- Maja har lagt den musiklisatn som spelas hela dagen imorgon när inga program sänds och hon har lagt den låten där bara för mig. Hon vet att det är en favoritlåt hos mig just nu, så därför placerade hon den precis innan vi kör igång med "Java", sötunge.

Häromdagen köpte jag "King", herrmagasinet som för övrigt är ett av mina favorit magasin. Jag köpte det av två orsaker, dels att min före detta klasskompis Joel praktiserar där just nu och för att Björn Gustavsson prydde omslaget. Och kära nån, dessa dunderunderbara bilder som denna tidningen skapar - jag blir tokig och vill bara äta upp dem. Bilderna på Björn är så charmerande att jag bara ler.



Jag hoppas att det går bra för Kristina på nya praktikplatsen imorgon och att alla andra får en mycket bra dag. Med eller utan sol, snö eller utan snö eller med eller utan dunjacka. Ja, alla ni som vill - eller råkar läsa denna bloggen ska ha en riktigt superbra dag imorgon. Det är du värd!



Sov så gott. Saknar västkusten, men här är ite så illa som det verkar...
VÅGA hälsa på! :)

Take Care / Malin

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, dags för radio igen :) Skönt att höra att det är bra med dig! Har ni mycket snö?

2009-02-03 @ 07:27:11
URL: http://fannychristine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Babe, jag missade att du sände igår.. attans.

fick du mms´t på klänningen?



Kram f

2009-02-03 @ 10:52:20
URL: http://bosekbire.blogg.se/
Postat av: Erica

Hahaha Malin, kommer du ihåg drömmen jag hade om dig och Björn :P

2009-02-03 @ 11:44:06
URL: http://regnsmatter.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha, att kalla det för en störd dröm är en underdrift!

Ja det är bra med mig, hoppas det är bra med dig med! Kramar

2009-02-03 @ 13:59:56
URL: http://regnsmatter.blogg.se/
Postat av: nikolina

åh det där omslaget ska jag kolla upp!

2009-02-04 @ 23:36:18
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0