Kär i en ny låt



Those dancing days på Hultsfred-08.

Hej hej!
Hoppas du gör vad jag gör nu; lyssnar på Malin i pite fm! Intressant program helt klart!

Jag har haft min första dag på praktikplats nummer 2. P4 Väst är det som gäller från och med nu och två veckor fram över! Första intrycket är positivt, vi får väl se hur det blir imorgon när jag ska vara med i jobbet mer..

Tänkte för övrigt säga att jag har blivit kär i en ny låt men jag kan tyvärr inte hitta den någonstans. I Radio Shores mail fanns en underbar pärla. Detektivbyrån har remixat Those dancing days låt som också heter Those dancing days. Lovely!

// Kristina

Kommentarer
Postat av: Andra halvan :)

Tack sötan för att du lyssnar :)



Vi verkar inte heller ha låter tyvärr i vårt arkiv, men lovar att hålla koll efter den :)

2009-02-02 @ 21:05:51
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Andra halvan :)

Sötan, tack för att du lyssnar :)



verkar inte heller som att vi har låten i vårt arkiv, men lovar att holla utkik! Låter spännande!

2009-02-02 @ 21:09:23
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0