LUCKA 9

Hallå där!

Dags för lucka nummer 9! Och det blir ett annat julkalendertips.. ;P Jag har faktiskt inte sett julkalendern i SVT än, men jag kan varmt rekommendera SR:s julkalender: Nelly Rapp - En gastkramande jul!

Som liten radionörd tycker jag att det är jättekul att lyssna på hur de har jobbat med allt ljud.. men om du inte är lika impad av sånt är det en mysig och spännande story om Nelly och hennes hund London och allt som händer i juletider på Monsterakademien. Och orkar du inte lyssna på de avsnitten som varit hittills finns handlingen sammanfattad här.

Barnradio är mys!
/Kristina



Min lucka denna dag är en nyhet ifrån modemagasinet Elle.
Illustratören Liselotte Watkins samarbetar med Rädda Barnen inför julen. Hon säljer illustrationerna Meara och Maya i 100 stycken numrerade exemplar 1 490 kronor. De finns i Rädda Barnens webbshop att köpa. Mer info hittar du här.



Bilder lånade från elle.se

/ Malin




Kommentarer
Postat av: Johanna

Självklart får du låna en bild från vernissagen om du vill...säg bara till vilken du vill ha :)

2009-12-09 @ 20:36:12
URL: http://cedersallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0