LUCKA 2

Andra december, vilket innebär lucka nummer 2. Ifrån Malin denna dag blir det en spellista med julmusik.

Ha en trevlig andra december!

/ Malin



Efter gårdagens fina dansuppträdande finns Malin&Kristina överallt och det visas också i lucka nummer 2 (varför bara ha en sak i varje lucka? Malin och jag bjuder på flera!).

/ Kristina


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
(Vill du också leka med dina bilder har jag gjort det här på PhotoFunia. Och på den här bloggen länkas massa andra sidor där man kan ha lite skoj!)


Kommentarer
Postat av: Jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 00:26:31
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0