LUCKA 10

Idag är det min namnsdag, så grattis till mig!
Dagens lucka är något MYCKET GLÄDJANDE, i alla fall om du har samma musiksmak som jag. De fyra första banden för nästa ård Hultsfredsfestival är släppta. Och håll i hatten!


Två av mina absoluta svenska favoritband ska spela.
KENT och SHOUT OUT LOUDS. Galet bra! Vilka hänger på att boka biljetter?

/ Malin

 



Resten av lucka nr 10 går också i musikens tecken. Just nu pågår diverse omröstningar när det gäller musik.. och ofta finns chansen att vinna priser om man deltar. Dessutom hjälper du ju dina favoriter att få lite cred för jobbet de lägger ner på att skapa grym musik!

 

För att rösta på P3 Guld,  klicka här!

För att rösta på Grammis, klicka här!

För att rösta fram 00-talets bästa svenska låt (P3 Populär), klicka här!

 

Även om Malin hann före om kent-nyheten kan jag inte låta bli att posta en bild från deras spelning i Lisebergshallen 2007 (tror jag det var).

Ha en fin kväll!
/ Kristina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0